رییس فدراسیون فوتبال قندهار به اتهام اختلاس ۲ میلیون افغانی به سارنوالی معرفی شد.
مسئول رسانه‌های ولایت قندهار با تأیید این مطلب می‌گوید که محمد نبی نیازی رییس فدراسیون فوتبال این ولایت پس از یک نشست هفته وار با مقام‌های بلندپایه قندهار به سارنوالی معرفی شد.
اما آقای نیازی این گفته‌ها را رد می‌کند و می‌گوید که وی بیشتر از ۲ میلیون افغانی را به خاطر رشد فوتبال در قندهار به مصرف رسانده است.
محمد نبی نیازی مسئول فوتبال ولایت قندهار که متهم به اختلاس و دستبرد ۲ میلیون افغانی از سوی مقام ولایت قندهار شناخته‌شده در گفت‌وگویی این اتهامات را توطئه در برابر خود می‌داند و می‌گوید: “روز جمعه من در نشست مقامات بلندپایه ولایت قندهار حضور نداشتم و فیصله شد که من متهم به اختلاس هستم اما من برای تصفیه‌حساب با فدراسیون فوتبال به کابل آمده بودم”.
وی ادامه داد که من بیش از ۲ میلیون افغانی را برای ساخت‌وساز ورزشگاه و دیگر برنامه‌های رشد فوتبال مصرف کردیم که اسناد آن‌هم موجود است.

فضل محمد شهاب مسئول مالی فدراسیون فوتبال افغانستان تصریح کرد: “مصرف کردن عواید به‌دست‌آمده از خود فوتبال قندهار است و باید نخست تحویل داده شود و بعد بر بنیاد حکم دوباره مصرف شود؛ اما این پول بدون تحویلی به گونه خودسرانه مصرف‌شده است و باید مسئول فوتبال قندهار حساب‌های خود را تصفیه کند”.
فدراسیون فوتبال کشور می‌گوید که این معضل میان مسئول فوتبال قندهار و مقام آن ولایت است و باید تصفیه‌حساب آقای نیازی در قندهار شود نه در فدراسیون فوتبال.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :