مسئولان در اداره شهرداری ولایت هرات می‌گویند که بزودی کار عملی ۹ پروژه بزرگ آسفالت را به کمک مالی بانک جهانی در نواحی پانزده‌گانه این ولایت آغاز خواهند کرد.

 

«سید وحید قتالی»رئیس اداره شهرداری هرات گفت که با در نظر داشت نیازمندی‌های شهری، ۹ پروژه آسفالت را در نواحی پانزده‌گانه این ولایت اجراء خواهند کرد.

این گفته‌ها در حالی مطرح می‌شوند که در نشست مشترک مسئولان تخنیکی شهرداری، ریاست‌های شهرسازی و مسکن، آب‌رسانی، محیط زیست و مدیریت ترافیک شهری ولایت هرات پیرامون دریافت نیازمندی‌ها گفتگو شد.

با این حال مسئولان تخنیکی شهرداری هرات اظهار می‌کنند که موسسات دخیل در پروژه‌های برنامه حمایت از توسعه شهری بانک جهانی ملکف‌اند که در اسرع وقت نیازمندی‌های این پروژه‌ها را مرفوع سازند.

از سویی هم مشاور تخنیکی بانک جهانی در شهرداری هرات یادآور شد که به منظور هماهنگی بیشتر بین ادارات ذیدخل، کمیته تخنیکی بین ادارات تشکیل شده است.

مسئولان برنامه حمایت از توسعه شهری بانک جهانی یا (UDSP) از چندی به این سوء به‌منظور تثبیت زیرساخت‌ها و نیازمندی‌های شهری برای انکشاف و رشد متوازن شهر هرات در اداره شهرداری کار خویش را آغاز کردند.

 

بیشتر بخوانید:

9 پروژه آسفالت در هرات تطبیق خواهند شد

9 پروژه آسفالت در هرات تطبیق خواهند شد

https://telegram.me/CHEKADTV

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :