مسئولان محلی در میدان وردک می‌گویند که حدود دو شب پیش ۱۰ تن از زندانیان زندان این ولایت با استفاده از تاریکی شب فرار کرده اند.

 

عبدالرحمان منگل، سخنگوی والی میدان وردک گفت که ۸ تن از این زندانیان فراری قاچاقچیان مواد مخدر و ۲ تن دیگر شان زندانیان سیاسی  بودند که با استفاده از تاریکی شب موفق به فرار شدند.

وی افزود که تاکنون روشن نیست که این زندانیان چگونه و از کدام طریق پا به فرار گذاشته اند اما برای تحقیقات بیشتر، هیئتی از کابل و غزنی وارد این ولایت شده است.

قابل ذکر است که زندان ولایت میدان وردک در جنوب غرب مرکز شهر این ولایت قرار دارد که در حدود ۵۰۰ تن به جرایم مختلف جنایی، قاچاق مواد مخدر و دست داشتن در ناامنی‌ها در این مکان زندانی شده اند.

از سویی هم شریف‌الله هوتک، عضو شورای ولایتی میدان وردک گفت که تعمیر زندان میدان وردک معیاری بوده و هیچ زمینۀ فرار زندانیان وجود ندارد.

به گفته هوتک، ممکن است دست‌هایی در پشت فرار این زندانیان نهفته باشد و ۱۰ زندانی به همکاری افراد داخل زندان فرار کرده باشند.

وی یادآوز شد که علاوۀ برزندانیان موجود در این زندان، به تازگی ده‌ها زندانی از زندان پل چرخی نیز در این مکان منتقل شده اند.

 

بیشتر بخوانید:

فرار 10 زندانی از زندان میدان وردک

فرار ۱۰ زندانی از زندان میدان وردک

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید: