تیم ملی کریکت کشورمان روز گذشته در دومین رقابت مرحلۀ دوم مسابقات جام جهانی ۲۰ اوره کریکت در مقابل آفریقای جنوبی قرار گرفت و این بازی را با تفاوت ۳۷ دوش به این کشور واگذار کرد.
بازیکنان آفریقایی هنگامی هدف بلندی را برای بازیکنان افغان تعیین کردند که در یک آور توسط راشد خان، ۲۹ دوش انجام دادند. بازیکنان آفریقای جنوبی پس از حذف شدن پنج بازیکن برای افغانستان ۲۱۰ هدف تعیین کردند که در این نوع بازی‌ها یک هدف بسیار بلند محسوب می‌گردد.
امیر حمزه، محمد نبی عیسی خیل، دولت ځدران و شاهپور ځدران هرکدام یک‌یک بازیکن تیم آفریقای جنوبی را از میدان حذف کردند.
محمد شهزاد محمدی از جانب افغانستان در کنار نورعلی ځدران بازی را باقوت تمام آغاز کرد به حدی که حتی پیش‌بینی‌های رسمی فرصت افغانستان را در تناسب به آفریقای جنوبی در این بازی بیشتر نشان می‌داد.
فاف دو پلیسس، کاپیتان تیم آفریقای جنوبی پس‌ازاین رقابت گفت که در آغاز رقابت طوری که بازیکنان افغان و به‌ویژه شهزاد محمدی بازی می‌کرد، واقعاً نگران شده بود.
اما شهزاد محمدی پس از کسب ۴۴ دوش در ۱۹ توپ از میدان حذف شد. پس‌ازآن بازیکنان افغان یکی پی دیگر در حالی از میدان حذف شدند که تکمیل کردن هدف برای آنان دشوارتر می‌شد.
گلبدین نائب ۲۶، نورعلی ځدران ۲۵، سمیع الله شنواری ۲۵، نجیب الله ځدران ۱۲، محمد نبی ۱۱، راشد خان ۱۱، اصغر ستانکزی ۷، امیر حمزه ۳، شاهپور ځدران یک و دولت ځدران بدون انجام دادن کدام دوش از میدان حذف شدند.
تیم ملی کریکت کشور به تاریخ ۴ حمل با انگلستان و ۸ حمل با وست اندیز مسابقه می‌دهد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید: