ثبت ۶ مورد تبلیغات انتخاباتی قبل از وقت در هرات
شماری از ساکنان ولایت هرات بر این باورند که برخی از نامزدان انتخابات مجلس نمایندگان کشور، با استفاده از روزهای عید و سالروز استرداد استقلال کشور، به کارزاهای انتخاباتی شان پرداختند.
«محمد صابر مشعل» یکی از ساکنان هرات گفت که شماری از نامزدان از طریق صفحات مجازی و یا با نصب بیلبوردها در سطح شهر، با انتشار پیام های تبریکی، به تبلیغات انتخاباتی پرداخته اند.
در عین حال «شهیر احمد احمدیار» مسئول دفتر فیفا در هرات به تلویزیون چکاد گفت که این مورد سبب نگرانی آنان شده و خواهان رسیدگی جدی به این مسئله از سوی کمیسیون های انتخاباتی میباشد.
احمدیار بیان داشت که در حال حاضر شمار زیادی از نامزدان انتخاباتی دست به تخلف زده و در فضای مجازی و یا حتی در فضای واقعی دست به تبلیغات انتخاباتی شان زده اند.
در همین حال مسئولان در دارالانشاء کمیسیون شکایات انتخاباتی از ثبت ۶ مورد تخلف در مورد تبلیغات قبل از وقت خبر میدهند.
«محمد نصیر دولتی» مسئول این اداره به تلویزیون چکاد می گوید که امکان حذف نامزدان در صورت تداوم این روند از لیست نامزدان انتخابات مجلس نمایندگان نیز وجود دارد.
گفته میشود که از تاریخ ۶ میزان تا ۲۶ میزان سال جاری، زمان تبلیغات انتخاباتی توسط کمیسیون های انتخاباتی تعیین شده و قبل از آن هر نوع تبلیغ، تخلف انتخاباتی محسوب میشود.
بیشتر بخوانید:
- کمیسیون شکایات انتخاباتی هرات ۶۷ شکایت انتخاباتی را ثبت کرده است
- ثبت ۴۸ مورد شکایت انتخاباتی در دفتر کمیسیون شکایت انتخاباتی هرات
- ۴۸ مورد شکایت انتخاباتی در دفتر کمیسیون شکایات انتخاباتی هرات ثبت شده است
- ثبت دو شکایت در کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی ولایت بادغیس

ثبت ۶ مورد تبلیغات انتخاباتی قبل از وقت در هرات
