تیم ملی والیبال مردان ایران در دومین دیدار خود با تیم آمریکا بار دیگر رقیب خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. در دیدار قبلی نیز که روزجمعه برگزار شد، ملی پوشان ایران با همین نتیجه تیم قدرتمند آمریکا را مغلوب کرده بودند.
دومین دیدار تیم ملی والیبال مردان ایران و آمریکا، در چارچوب رقابت‌های گروه دوم لیگ جهانی والیبال، روز یکشنبه (۳۱ جوزا/ ۲۱ ژوئن) همانند دور قبل در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
تیم ملی والیبال مردان ایران در ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰، در ست دوم ۲۵ بر ۲۱ و در ست سوم ۲۵ بر ۲۰ بر تیم ملی آمریکا غلبه کردند. در دور اول بازی‌ها در روز جمعه ایران با نتایج ۲۵ بر ۱۹‌، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۲۰ بازی را به سود خود پایان داده بود.
دو بازی قبلی این دو تیم در آمریکا برگزار شده بود و هر دو بازی با نتیجه مشابه سه بر یک، به سود تیم ملی امریکا تمام شده بود. اما در دو بازی اخیر در تهران، تیم ایران با حمایت تماشاگران پر شمار خود توانست امتیاز کامل هر دو بازی را از آن خود سازد.
با نتایج به دست در بازی روز یکشنبه در تهران، در گروه دوم لیگ جهانی والیبال، ایران امتیازهای خود را به ۱۳ رساند در حالی آمریکا با ۱۷ امتیاز همچنان در جایگاه اول قرار دارد. لهستان و روسیه سوم و چهام هستند.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :