دانشگاه هرات امروز شاهد افتتاح کتابخانه و کمپیوتر لب در خوابگاه دخترانه و کلینیک لابراتوار در دانشکده استوماتولوژی دانشگاه هرات بود.

 

مسئولان وزارت تحصیلات عالی کشور در سفر شان به ولایت هرات می‌گویند قرار است که وضعیت دانشگاه هرات را از زبان استادان این دانشگاه جویا شوند.

نجیب الله خواجه عمری وزیر تحصیلات عالی کشور می‌گوید که از تمام امکاناتی که اداره‌اش در اختیار دارد در قسمت رفع مشکلات دانشگاه استفاده خواهند کرد.

قابل ذکر است یکی از مشکلاتی که دانشگاه هرات همواره با آن دست به گریبان است، تکمیل نشدن طرح ساختمان‌های این دانشگاه می‌باشد.

در همین حال مسئولان در دانشگاه هرات می‌گویند که هزینه این سه پروژه بیش از ۲۵۰ هزار یوره بوده است.

از سویی هم اعضای مجلس نمایندگان هرات از معلق بودن یک میلیون دالر تخصیص داده شده به دانشگاه هرات سخن می‌زنند.

خلیل احمد شهید زاده نماینده مردم هرات در مجلس نمایندگان می‌گوید که از ۸ ماه به این سو یک میلیون دالر اختصاص داده شده، برای ساخت بیمارستان و تجهیزات در دانشکده طب هرات پا در هوا باقی مانده است.

این نماینده مردم هرات در مجلس نمایندگان می‌گوید که امسال به دلیل معلق بودن ۱ میلیون دالر تخصیص داده شده برای ساخت بیمارستان و تجهیزات دانکشده طب نتوانسته اند که برای تکمیل کردن طرح ساختمان‌های دانشگاه بودجه بگیرند.

این پروژه‎‌ها در حالی افتتاح شده است که امسال بیش از ۱ میلیون دالر برای بهبود وضعیت تحصیلات در دانشگاه هرات از سوی نهادهای مختلف کمک شده است

 

بیشتر بخوانید:

 

بازگشایی 3 بخش جدید در دانشگاه هرات

بازگشایی ۳ بخش جدید در دانشگاه هرات

https://telegram.me/CHEKADTV

این مطلب را به اشتراک بگذارید: