وزارت معارف افغانستان مدال عالی «میر مسجدی خان» را برای یکی از استادان انستیتیوت زراعت ولایت فراه اهدا کرد.

 

این مدال به پاس آنچه صداقت، خدمت گذاری و تلاش‌های خستگی ناپذیر در راستای تدریس دانش‌جویان و دانش‌آموزان فراه خوانده شده به استاد “عبدالودود احمدی” داده شده است.

با این حال «محمد صادق حلیمی» معاون اداره معارف ولایت فراه گفت که هدف از اهداء این مدال، ایجاد انگیزه برای اساتیدی چون آقای انوری است که به گفته وی خدمات ارزنده‌ای را در راستای ارتقاء سطح علمی محصلان انجام می‌دهند.

در همین حال مسئولان در انستیتیوت زراعت فراه ضمن ابراز قدردانی از این استاد معارف گفته اند که از نقاط پررنگ کارنامه کاری تحریر ۸ جلد کتاب را نیز یاد کرد.

«سردار محمدعطایی» آمر انستیتیوت زارعت ولایت فراه از استادان این ولایت خواست تا استاد عبدالودود احمدی را به عنوان الگو برای شان انتخاب کنند.

با این همه استاد “عبدالودود احمدی”، فردی که مدال «میر مسجدی خوان» را گرفته است می‌گوید این مدال بار مسئولیت بیشتری بر شانه‌هایش گذاشته و در آینده برای معارف تلاش بیشتری خواهد کرد.

این مدال در حالی به این استاد اهداء می‌شود که نه تنها چالش‌های امنیتی در فراه معارف این ولایت را نیز تحت الشعاع خود قرار داده است بلکه عدم پرداخت به موقع حقوق معلمین و اساتید نیز هر از گاهی شکایت‌های این قشر را به همراه داشته است.

 

بیشتر بخوانید:

اهداء مدال عالی«میر مسجدی خان»به استاد انستیتیوت زراعت در فراه

اهداء مدال عالی«میر مسجدی خان»به استاد انستیتیوت زراعت در فراه

https://telegram.me/CHEKADTV

این مطلب را به اشتراک بگذارید: