شماری از رانندگان موترهای بابری از اخاذی نیروهای امنیتی در شاهراهای میل ۷۸ و ۵۱۷ در ولایت فراه دست به اعتراض زدند.

 

راننده‌گان موترهای باربری؛ نیروهای امنیتی مرز میل ۷۸ و شاهراه ۵۱۷ را متهم می‌کنند که در مسیر این شاهراها از آنان اخاذی می‌کنند و تدام این روند برای شان غیر قابل قبول است.

آنان می‌گویند که نیروهای امنیتی مستقر در این شاهراه دست به اخاذی می‌زنند و تمام دارایی رانندگان را که از این شاهراه عبور می‌کنند به غارت می‌برند.

افزایش روز افزون اخاذی نیروهای امنیتی در شاهراهای ولایت فراه صدای اعتراض راننده موترهای باربری را برانگیخت.

این اعتراض در حالی راه اندازی شده که هفته گذشته این راننده‌گان در نشستی با «عبدالبصیر سالنگی» والی فراه مشکلات شان را باز گو کردند.

این رانندگان متعرض، از حکومت می‌خواهند، نیروهای امنیتی که در مسیر این شاهراها اخاذی می‌کنند به نهادهای عدلی و قضایی معرفی شوند.

آنان به حکومت هشدار داده اند که اگر به خواسته‌های شان توجه نشو و این اخاذی‌های بی مورد از بین نرود، دست به اعتراض گسترده تری خواهند زد.

راننده‌گان همچنان تصریح کردند که چندین بار شکایت خود را به گوش والی و فرمانده امنیه ولایت فراه رسانده اند اما تا کنون به شکایت شان رسیدگی نشده است.

در همین حال مسئولان در فرماندهی پلیس ولایت فراه از پیگیری اخاذی‌های گسترده در این شاهراه خبر می‌دهند.

«محب الله محب» آمر مطبوعاتی فرماندهی پلیس فراه به تلویزیون چکاد می‌گوید که فرمانده امنیه این ولایت در پیوند به اخاذی ۳ نفر از نیروهای پلیس شاهراه ۵۱۷ را هنگام اخاذی بازداشت کردند.

این درحالیست که هفته گذشته «عبدالبصیر سالنگی» والی فراه در دیدار با رانندگان موترهای باربری تعهد سپرده بود که در راستای از میان برداشتن مشکلات آنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنیست که چندی پیش نیز پس از آنکه یک راننده موتر باربری از دادن پول به پلیس در فراه امتناع ورزید، با شلیک گلوله پلیس کشته شد.

 

 

https://telegram.me/CHEKADTV

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :