مسئولان ریاست امور زنان بادغیس می گویند که یک دختر نوجوان پس از ربوده شدن مورد تجاوز قرار گرفته است.
زرغونه شیرزاد رییس ریاست امور زنان ولایت بادغیس در صحبت تلفنی با خبرنگار تلویزیون چکاد گفت:” روز پنجشنبه دختری ۱۳ ساله از مقابل لیسه نسوان قلعه نو توسط شخصی به نام نور احمد ربوده شده و سپس مورد تجاوز قرار گرفته است”.
خانم شیرزاد بیان داشت عامل این رویداد برادر فرمانده یکی از حوزه های امنیتی پولیس بادغیس است.
وی افزود بعد از معایناتی که بر روی دختر ربوده شده انجام شد مشخص شد که وی بعد از ربوده شدن مورد تجاوز نیز قرار گرفته است.
اما مسئولان امنیتی بادغیس این رویداد را به گونه ای دیگر بازگو کردند و ماجرای ربوده شدن این دختر، تجاوز و نسبت خانوادگی فرد رباینده با یکی از فرماندهان پولیس بادغیس را رد کردند.
عبدالعزیز امانی سرپرست فرماندهی پولیس بادغیس به خبرنگار تلویزیون چکاد گفت این دختر در روز حادثه از مکتب خارج شده و با رضایت خودش به خانه نور احمد رفته است و در این مدت هیچ تجاوزی به وی صورت نگرفته است.
آقای امانی افزود فردی که از سوی رییس ریاست امور زنان متهم به آدم ربایی شده است هیچ نسبت خانوادگی با مقام های پولیس بادغیس ندارد و در حال حاضر در بازداشت پولیس می باشد و بازجویی ها از وی برای تکمیل شدن پرونده ادامه دارد.
از سویی دیگر مسئولان ریاست صحت عامه بادغیس نیز تجاوز بر این دختر را رد کردند.
داکتر عبدالطیف روستایی سرپرست ریاست صحت عامه بادغیس گفت آزمایشات طب عدلی بر روی این دختر نشان می دهد که هیچ تجاوزی به وی صورت نگرفته است.
طی چهار هفته گذشته این پنجمین مورد خشونت در ولایت بادغیس است که از طریق رسانه ها به نشر می رسد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
کلیدواژه ها :